CompuGuide™
Velkommen
Mere info...
Compusoft Suite abonnement

 
Omfatter: CompuBook eller CompuCamp og/eller CompuMat
Periode: 1/5 til 30/4
 
Abonnementet omfatter følgende:
 
1.  Løbende videreudvikling af ovenstående software med hertil hørende fri opdatering til enhver tid nyeste version samt mulighed for favorable priser ved eventuel opgradering til nye produkter:
Produkterne videreudvikles kontinuerligt. Som bruger er du også med til at forme produkterne.Løbende videreudvikling sikrer, at dine systemer altid følger de nyeste standarder.

Opdatering kan ske via a:) http://remote.compusoft.dk b:) Compusoft Windows Integrator under menupunktet 'funktioner'. c:) Direkte fra 'Hjælp' menuen i Windows versioner.
 
2.  Fri hotline/telefonhjælp i forbindelse med produktet:
Support tilbydes alle hverdage fra kl. 09.00 til 16.00. Vi træffes på telefon 6318 6318.
I tilfælde af mindre akutte spørgsmål/problemer, som ikke kræver hurtig behandling, er det muligt at indlægge spørgsmål, fejlmeldinger og opgaver direkte til vores supportere via http://helpdesk.compusoft.dk. Via Helpdesk systemet - kan du således følge med i løsningen af din opgave.
Dit login til helpdesk systemet er fremsendt i separat email. Hvis du mangler login - da kontakt os venligst.
 
3.  Adgang til døgnsupport - 24 timer i døgnet - 7 dage om ugen - 365 dage om året
I tilfælde af akut behov for support uden for normal telefontid (hverdage kl. 09.00 til 16.00) - har du med dit abonnement adgang til vor døgnbemandede vagtservice. Vi har altid en vagthavende konsulent klar ved telefonen. Opkald til denne tjeneste - bliver udfaktureret pr. påbegyndt 15 min. Døgnvagten træffes på telefon 6318 6363.
 
Følgende er ikke omfattet af abonnementet :
 
1.  Al øvrig support f.eks.: PC, server, printer, netværk, øvrigt hardware, styresystemer (f.eks. Windows), finansprogrammer, anden software mv.