CompuGuide™
Velkommen
Mere info...
Figur 1
Figur 2
Figur 3
CompuSoft HelpDesk Manager

Du finder CompuSoft HelpDesk Manager ved at klikke på "Hjælp" menuen øverst i højre hjørne. Herunder har du et menupunkt som hedder CompuSoft HelpDesk Manager.

I CompuSoft HelpDesk Manager har du mulighed for at oprette en sag/case til CompuSoft support team.

På den første side er der følgende muligheder:

  • Fejlrapportering
    Vælg denne - hvis du har observeret en fejl i dit software fra CompuSoft.
  • Spørgsmål
    Vælg denne - hvis du har spørgsmål til dit CompuSoft produkt.
  • Opgave
    Vælg denne - hvis du har en opgave som ønskes løst.
  • Tilbud/Bestilling
    Vælg denne - hvis du ønsker at afgive en bestilling - eller evt. ønsker et tilbud.
  • Klik her for at komme til dine eksisterende opgaver
    Vælg denne - hvis du ønsker at tilføje noter på eksisterende opgaver eller ønsker at genåbne en lukket sag.

Hvis du vælger et af de 4 første punkter, bliver du præsenteret for et skærmbilled (se figur 1).

Her har du mulighed for at beskrive problemet og vedhæfte filer (skærmbilleder).
Det er muligt at modtage advisering via mail eller SMS.

 

Hvis du vælger det sidste punkt "Klik her for at komme til dine eksisternede opgaver", bliver du præsenteret for et skærmbilled (se figur 2).

Her har du mulighed for at:

  • "Ny case"
    Opretter en ny sag (går tilbage til forside)
  • "Vis aktive"
    Viser aktuelle aktive sager
  • "Vis afsluttede"
    Viser afsluttede sager
  • "Opdater liste"
    Opfrisk listen med aktive sager

Du kan også klikke på en sag og se detajler. Her har du mulighed for at tilføje yderligere oplysninger til sagen og vedhæfte flere filer.